Mouthful of Diamonds One Tree Hill
S8, E8: While Haley consoles Jamie regarding his new braces, Nathan's career as an agent takes a big step forward when he visits Atlanta. Meanwhile, the drama between Brooke and Sylvia finally comes to a head, and Chase makes a decision regarding Alex and Mia.