ऐरो My Name Is Oliver Queen
सी3, ए23: Everyone's lives are in danger in the heart-stopping season finale as Ra's al Ghul puts forth his final plan. Meanwhile Oliver/Al Sah-him must decide if he's strong enough to take on this new role and what it will mean for everyone on Team Arrow – and his soul.