Never Been Marcused
S2, E2: Blair is over the moon to be dating royalty and has every intention of becoming a royal herself, but a scheming Chuck has other plans for Blair and her new love, Marcus (recurring guest star Patrick Heusinger). Serena and Dan agree to keep their recent hookups a secret from their friends and family until they figure out what it means for their relationship. Meanwhile, Nate learns the downside to having an affair with a hot older woman, Catherine (recurring guest star Madchen Amick), who is married.