Nobody Said It Was Going to Be Easy
S3, E6: After a health scare, Juliette decides to ask Avery if he wants to be a part of her life as the baby's father. Gunnar deals with some recent life changing news and seeks advice from Scarlett. Meanwhile, Rayna sweeps the nominations for the CMA Awards but is up against her fiancé Luke for the most prized 'Entertainer of the Year' category.