You and Me On our 17th Spring
सी1, ए1: A beautiful spring. As usual, new Homare High School second years Shuta, Yuki, Kaname and Shun head to school under the sakura in full bloom. Kaname sets out to fill the gaps of his classmate Yuki's high school experience by forcing him to join a club.