Van der Valk Only in Amsterdam, Part 1
सी1, ए103: The murder of a young woman leads Van Der Valk and his team into a world of mysticism, drug addiction and tempestuous family dynamics, while office gossip begins to swirl about Van Der Valk and a newly single Lucienne.