Orecchiette and Mussels
S1, E1: Nadia Caterina Munno starts her culinary tour of Italy in the region of Puglia. She makes two classic Pugliese dishes, orecchiette con pomodoro e cacioricotta and cozze alla tarantina. She also dives into the two key ingredients for the recipes.