Our First Promise
S1, E1: Kokomi Shiina, a girl on the rhythmic gymnastics team, heads to school as usual, tired. During practice, she meets a girl named Chloe Lemaire. Chloe drops a picture as she's leaving and Kokomi knows it had to be important to her, so she goes around the school looking for her, but can't seem to find the girl in question...