Our Secret
S1, E3: Ding Xian shared the chocolates that Ding Wencheng brought with everyone. Seeing this, Wanwan expressed disdain, saying that the school doesn't allow snacks, and besides, Zhou Siyue shouldn't eat such things; after all, what she eats is all imported.