GOOD BOY Our Twisted Hero
S1, E1: After causing trouble, Dong-ju is demoted to the Insung Metropolitan Police Agency, where he is treated like dead weight and his fellow medallists also face discrimination. But when a major case erupts, it reignites the fire in their hearts.