Chicago Med Pain Is for the Living
S5, E13: Two brothers in critical condition are rushed into the hospital by their parents, leaving Dr Choi, April and Dr Charles to piece together what actually transpired. Dr Manning becomes suspicious of a new mother entering the ED.