Panic Roommate
S4, E14: Blair enlists Nate’s help to win over her high-strung boss, Epperly, at W Magazine. Damien stirs up more drama on the Upper East Side. Chuck finds himself torn between business and pleasure. Florence and the Machine performs an acoustic version of “Cosmic Love.”