Immature Pehla Pehla Pyaar, Pehla Pehla Bar
S1, E3: Kabir suggests Dhruv to drink some alcohol to cope up with his heartbreak. After getting drunk, Dhruv gathers the guts to beat up Shantanu but after reaching his house he encounters an unexpected scenario.