Pop Art Johnny/Dude Ranch Doofus/A Cake Too Far
S3, E3: Pop Art Johnny: Johnny becomes an art sensation. Dude Ranch Doofus: Johnny tries to impress a beautiful cowgirl. A Cake Too Far: Johnny takes Mama's place in a cake bake-off.