Poppy's By the Tree, Pt. 2
S2, E2: The Bundys take a holiday to almost beautiful Dumpwater, Florida and stay in a cut-rate motel where an axe murderer, who hates tourists, shows up every five years since 1967. The redneck locals begin to make bets on who the psycho will strike next.