Princess Mia Displays Her Smug Face
S1, E2: Seeking desperately to avoid a gruesome fate, Mia begins seeking allies to help her alleviate the problems that tear the empire apart in the future. To do so, she seeks out a dour four-eyed nerd mentioned in the mysterious journal.