Prom
S3, E5: Jane represents a lesbian couple suing for the right to attend their prom. Elsewhere, Jane learns her relationship with Dr Kendal is not exclusive, Kim and Grayson take on Hank the bailiff's suit against his mail-order bride and Stacy is jealous when Fred is offered a commercial gig.