Pulling Laughs Like Pulling… a Tooth?
सी4, ए5: In the final stretch, it seems like the laughter has ended, but the remaining players take the stage to prove they still have ammunition and a thirst for handing out cards. Plus, the return of an eliminated player could change everything.