Puzzlingly Mysterious
S1, E6: Mihiro finds a piece of paper in the student council room with some odd scribbles that might be handwriting. Kaoruko thinks it must be a riddle that Kouki devised for an upcoming story in his manga, and sets about trying to decipher it!