Lost Girl Raging Fae
S2, E10: Bo joins the brutal world of underground fighting to help a human competitor juiced up on Fae “steroids” that are sending him on blackout rages – and putting his son in harm's way. Meanwhile, the sister of the first boy she ever killed shows up and confronts Bo over her deadly past.