Tournament of Champions Randomizer Gone Wild
S4, E2: Guy Fieri continues the first round of culinary conflicts with four more sudden death battles; not only will the chefs need to conquer their opponent, they'll also be facing off against the upgraded randomizer with an all-new wild card category.