Fixer Upper: The Lakehouse Reviving a Lakehouse Lost in the 1960s
सी1, ए1: Chip and Jo go big with their next project to revive a lakehouse estate stuck in the 1960s. Chip tackles major structural room shifts to accommodate Jo's blend of two very different design styles.