Skins Rich
सी5, ए2: Rich uses his taste in extreme music to keep the world, especially girls, at bay. When Alo finds Rich's perfect woman, Rich is forced to into pairing up with Grace to learn how to chat up girls. But first she must learn the ways of metal to impersonate a metal chick. Rich continually pushes Grace away, refusing to believe a mainstream girl could understand him. He loses his hearing and learns about compromise. Rich allows Grace into his world, but has his heart broken when she puts Mini and Liv first.