Rustic Barn Turned Retreat
S1, E5: A Maryland family wants to transform an old barn on their property into a home for one of their daughters. Joe Mazza is on a time crunch to make the space livable, while designer Noel Gatts must mediate a dad and daughter's separate design wishes.