Bewitched Samantha's Witchcraft Blows a Fuse
S8, E25: After drinking a special Asian-inspired cocktail at a Chinese restaurant, Samantha loses her powers and red stripes appear on her face. Aunt Hagatha calls in help from Dr Bombay, but filling the prescription in time may be harder than they thought.