You Me Her Santa Claus Rides the Loch Ness Monster into Atlantis
S4, E5: Emma's been reading up on the rules of polyamory and apparently EJI is doing it all wrong. Gabe blows Emma and Izzy's mind by revealing a family secret they absolutely cannot repeat to Jack.