Secret Triangle
सी1, ए5: Hayashi asks Lily for advice about what to wear on a date; Sakurai starts to suspect Moriko might be the person behind Hayashi; Moriko gets a makeover to look her best for Koiwai, but when she goes to meet him, he doesn't appear.