Sensei’s on a Diet, Too?
S1, E3: One of Hibiki's teachers, Satomi Tachibana, joins the Silverman Gym to lose some weight, but wants to hide her secret hobby from her students; Ayaka meets Hibiki and Akemi for lunch, and notices that something about Hibiki's bento feels strange.