Skip A Beat
सी1, ए6: Gu Yi, heartbroken over Qiao Jing, drinks excessively and rejects Bai Yun. Zhou Rui tricks Qiao Jing into returning, leading to a confrontation. After a failed escape, Gu Yi is hospitalized. Qiao Jing agrees to stay by his side for a year, giving him hope to win her heart.