Some Pick Up My Pieces
S3, E14: Jeff's career takes a tumble thanks to Rayna. Meanwhile, Sadie confides in Rayna about her ex-husband; Deacon contemplates participating in a clinical trial for an alternative treatment; and Scarlett and Gunnar bond as they both focus on writing.