Little Big Awesome Space Kittens for Now / Blupo and Glendon
S1, E4: After learning his fellow cats are aliens, Mr. Sprinkles decides to go with them to their home planet. Gluko and Lennon get into a fight and separate. Realising they can't function without each other, they take on new personas to keep hanging out.