Spaciously Confusing
S1, E6: After years of long-distance commuting, a couple finally settles down in Rehoboth, Mass., but the layout of their spacious home is confusing; Mike looks to bring cohesion back to the home, while Denese creates a kitchen fit for an actual chef.