Stalker Dost
S1, E1: Ishani fantasizes about dancing in public. Her theatre legend grandfather Dadu brings her back to earth. Manik convinces her not to hide her talent. Ishani reluctantly takes part in her college talent hunt. When Lopa sees Ishani dance, she is smitten and determinedly stalks her.