Star Power
S8, E10: Two winners of "Food Network Star," Eddie Jackson and Jeff Mauro, team up to take down their mentor, Bobby Flay; New York City titans, Jesse Schenker and Danny Mena, battle to show Bobby who's the real king of New York.