Subterrfaenean
S3, E2: Bo revels in a lotta lovin’, but can’t escape the new darkness that haunts her. When Kenzi’s childhood friend is snatched away before her eyes, Bo follows her bestie underground – literally – to help find him. Meanwhile, Dyson’s new partner looks like trouble for Bo.