Jubilee Sunghursh
S1, E2: Roy gambles on his new star. Binod navigates the way around his new life. Sumitra refuses to let go of Jamshed. Jay arrives in Bombay and is forced to take up a life of crime. Niloufer also moves to Bombay, but gets caught in a dangerous situation.