Sunset Hike Duff: Ace of Taste
S1, E6: Duff Goldman loves being outside with his wife, Johnna, so their sunset hike has become a tradition. He prepares a picnic to take along, with Soft Pretzels with Cambozola Cheese Fondue, Pastrami Hand Sammies and Malibu Berry Hand Pies for dessert.