Suppose a Kid from the Last Dungeon Boonies moved to a starter town? Suppose the obviously superior contestant wins, but the clearly inferior contestant also wins?
सी1, ए6: The magic contest begins as Selen faces Phyllo, Lloyd fights Mena, and Riho prepares to settle her old grudge with Rol.