30-Minute Meals Tacos, Tacos, Tacos
S28, E2: Rachael Ray is fired up for a smokin' taco night with Mezcal Shrimp Tacos; Mezcal, fire-roasted tomatoes, paprika and chipotle in adobo bring smoky heat to counter a cool crema and juicy shrimp.