Taxi Driver
S8, E19: Sam and Dean respond to a call from Kevin, who is terrified because he's hearing Crowley's voice in his head. After hearing Kevin's news, Sam and Dean team up with reaper named Ajay (guest star ASSAF COHEN), who helps them deal with the second trial from the Tablet. Meanwhile, Dean receives a visit from the angel Naomi and realizes he must find his Purgatory friend Benny and ask for a huge favor.