सी1, ए31: To keep from getting in a rut, the Samantha and Darrin reserve a suite at the President Hotel for the night. Samantha arrives at the hotel wearing a wig. Larry sees Darrin embracing a beautiful brunette in the lobby. Using her own unique form of travel, Samantha leaves the hotel and returns home to pick up a book for Darrin. Larry sees her there and goes to the hotel.