That Time I Got Reincarnated as a Slime: The Slime Diaries The Air in Spring and…
सी1, ए2: Peace comes at last following the battle against the Orc Lord, and amidst the duties that keep him busy, Rimuru finds himself with a day off; when he tries to enjoy the break, Rimiru can't figure out what to do with himself.