The Customer is Always Wright
S1, E2: Off to a solid start, Tyler and Image One take on their next project, one that comes with a new set of challenges that have him juggling a larger home remodel and high maintenance clients. Meanwhile, Tyler and his brother Ryan begin the tough task of clearing out mum's house to prepare for the big renovation.