The Day I Tried to Live
S6, E13: Supernatural drama series. Elena and Damon celebrate Bonnie's birthday against Jeremy's wishes. Meanwhile, after learning Stefan's secret, Enzo tries to interfere in Sarah Salvatore's life and Caroline struggles to cope with everything going on around her.