द बिग बैंग थियरी The Emotion Detection Automation
सी10, ए14: Sheldon tests an MIT invention after hearing it can help him read people's emotions, Leonard finds out Penny's brother is coming to town, and Raj asks his ex-girlfriends to give him dating advice.