The Fun Room / Ghosting
S1, E3: When all four kids get caught in Norm's anti-monster booby trap, they must work as one to escape or pay the ultimate price; Norm reveals the Repugnians' evil plan to the kids; everyone is eager to join in the fight except Reynold, who disappears.