The Gang Tries to Serve a Subpoena
S4, E2: Reddick, Boseman and Lockhart attempt to adjust to their new landscape as a small subsidiary of STR Laurie, a huge multi-national law firm. Diane encounters a familiar face in court, and Lucca is given an exciting, high-profile divorce case.