The Graceful Elf Dances for Her Compatriots
S1, E3: After Arc defeats a gang of bandits, he is ambushed by Ariane, a Dark Elf warrior, who mistook him for a slave trader. After resolving the misunderstanding, Arc tries to lend his help to her cause. However, she rejects help from humans. Still, Arc cannot passively watch such injustice, and the very next day, he ventures deep into the Elf's forest to find Ariane.