The Hidden Boss Finds a Conversation Partner
S1, E5: After growing a bit closer to Patrick during the field lesson, Yumiella pairs up with him for a magic lesson, and they talk even more. When the next field lesson rolls around, Yumiella decides the students aren't taking it seriously enough...