Soap Opera The Impossible Cannot be Possible
S1, E3: The day after the premiere, Lauro wakes up in his office and is warned by Marta that Walter, the owner of the station, wants to talk. Lauro also has to deal with Grazi, who has been replaced by Isabel and feels betrayed.